به بهانه تولدت (1)

★بـَ ـهـانـہ ے تـ َـرانـہ ے سـ ـاده ے عـآشـ ـقانـمـے★

افسانه ی عشق عمیق من به تودنیا را تکان خواهد داد.من مطمئنم!

به بهانه تولدت (1)

می دانی چند بار از فکر من گذشته ای ؟!


فقط یک بار!!


چون دیگر هرگز از خیالم نرفته ای...

 

 

 

خدایا:اگر بی او بهشت را نصیبم می کنی

اگر بی او مرا به تمام آرزوهایم می رسانی

اگر بی او خوشبخت خواهم بود

بهشت ، آرزوها و خوشبختی بی من می توانند باقی بمانند

اما من بی او ..... نه

او را از من  نگیربه خود خودت سپردمش نه فرشته هات نه پیغمبرات

 

 

عشق من

نه ابی دریا در چشمانش نشسته

نه سیاهی شب

عشق من

یک ادم معمولیست بایک جفت چشم معمولی

ومن عاشقانه دوستش دارم

 

 

 

وقتی دلتنگت می شوم ...

وقتی عطر تنــت را می خواهم ...

مــن به باد هم التماس می کنم

خــدا که جای خود دارد !

.

 

با من بیا .. به سرزمینِ دل بیقرارِ من ..

بیتاب شو .. با دلم ..

من شریکی برایِ بیتابیِ شبانه می خواهم ..

با من بیا .. به سرزمینِ ساکت و پر از رمز و رازِ شب

آنجا که من با ترسها و خستگی هایِ دلم تنهایم

دستم را بگیر .. دل به دلم بده ..

تا نترسم از دلم ... دلی که تا ابد تنهاست

 

 

 

بگو سرما ... می گم ...با تو گرمم

بگو که شب ... می گم ... مهتاب شب منی

بگو باران ... می گم ... چتراحساستم

بگو نسیم ... می گم ... توئی نسیم دلپذیر من

بگو درخت ... می گم ... بید مجنون توام

بگو که گل ... می گم ... تو گل سرخ دل منی

بگو که یاد ... می گم ... از یادت نمیبرم

بگو خورشید .. می گم ... از تو گرما میگیره

بگو گنجشک ... می گم ... کنار حس تو قشنگتر می خونه

بگو که روز .. می گم ... که من ... می گم که تو ... می گم که ما

بگو که صبح ... می گم ... با تو روشنه

همه ی این حسها خود به خود قشنگَند و خواستنی

اما .... تمومشون... قشنگترین هستند ..

وقتی ......

فقط وقتی .......

که تو.......

نزدیک منی......

 

این بیقراری ها تقصیر چشماته

ای که نمیبینی توقلب من جاته

حرفامو باور کن حرفی بزن با من

این حس دلگیرو با یک نگاه بشکن

 

 

زنـدگي جيره ي ناچيزي ست

 

مثل يك فنجان چاي

 

و كنارش عشــق

 

مثل يك حبه ی قند

 

زندگي را با عشــق نوش جان بايد كرد ... !

 

 

 

میگن هرچی به عشقت بگی دوست دارم اون بی تفاوت تر میشه وتوعاشق تر.ولی

من...دوست دارم عاشق تر بشم حتی اگه روز به روز از  چشمات .   بیفتم

پس دوستت دارم...عشق من

 

 

 


 

 



نظرات شما عزیزان:

morteza
ساعت18:55---3 تير 1391
slm.webet alie.age ba tabadol link moafeghy khabaram kon

ghasem
ساعت11:39---1 تير 1391
آسانترین کار دنیا اینست که تو خودت باشی وسخت ترین کار دنیا اینست که تو آنی باشی که دیگران از تو انتظار دارند وب باحالی داری قشنگ بود بیا به ما هم سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در برچسب:تولدت مبارک عشقم,فقط برای تو, ساعت توسط MaRyAm |